Inpakken en wegwezen!

13 januari 2015 - Lisse, Nederland

Allereerst, welkom op mijn blog! Ik heb toch maar besloten om er een te maken, na vele verzoek:P

Na maanden wachten en voorbereiden is het vandaag dan eindelijk zo ver, ik vertrek. Naar de zon, de mooie stranden en de weet ik het allemaal, paradijs laten we maar zeggen. Vanavond 13 januari om 21:45 vertrek ik met mijn vlucht EY0078 naar Abu Dhabi, 6 uur en 40 minuten vliegen waar ik ruim 3 uur overstap tijd heb om mijn vlucht van zo'n 14 uur naar Sydney te halen. eenmaal daar begint het avontuur echt...

Zo veel heb ik nog niet gepland, alleen de eerste week ligt vast, dus ook ik heb nog geen idee wat ik allemaal ga meemaken. Eng, misschien. Maar boeiend:P

Ik zal proberen om mijn blog regelmatig up te daten, zodat jullie mijn experiences ook een beetje mee kunnen maken

Hier alvast een leuke foto:P

1. Anita:
    13 januari 2015
    Vandaag is het dan zover. Onze zoon Kevin gaat voor een aantal maanden backpacken in Australië. Een hele onderneming!!

3 kwart jaar al is hij al van alles aan het regelen voor deze bijzondere trip! Een auto, werk, hostels, noem maar op! En vanaf vandaag gaat hij het allemaal verwezenlijken.

Paps, mams, Kimberly en uiteraard de poezels Tijger & Gizmo wensen je veel plezier en succes! We zijn zeer benieuwd naar alle verhalen die je op je routetrip tegen gaat komen! En Kimberly gaat je stiekem heel erg missen!

GOEDE REIS & VEEL REISPLEZIER!

Veel liefs en tot op skype! Bert, Aniet en Kimberly
  2. Sylvia:
    13 januari 2015
    Hoi Kevin! Wij wensen je een hele goede reis, heel veel plezier en zijn benieuwd naar je verhalen van je trip.

Groetjes Hans en Sylvia
  3. Veronique v.d. Molen: